Search This Blog

Sunday, July 19, 2015

I'm a DESIGNEEEEEEEEEEER!!!!


Când au trecut trei ani? De când scriam aici emoționată că încep cursurile la master în design vestimentar și nu știu la ce să mă aștept și până acum.

Nu știu cum au trecut, dar au fost trei ani frumoși, plini de suișuri pe culmi însorite și coborâșuri în cele mai adânci pivnițe. Dar ce știu sigur e că am muncit mult în acești trei ani și tot ce a ieșit bine sau mai puțin bine, îmi asum în totalitate. I-am încununat frumos, cu o colecție de disertație aproape de sufletul meu, care sper să îmi servească drept poartă către un viitor în această lume fascinantă a modei.

Boala secolului e dovada că moartea își are rădăcinile în viață și că tot ceea ce consumăm și facem, ne afectează sănătatea noastră și a celor din jurul nostru. BreathTAKEing este o colecție în memoria tatălui meu care a decedat de cancer pulmonar acum patru ani și reprezintă viziunea mea asupra morții și a suferinței care o anticipează. 
Ilustrează cele patru stadii ale cancerului pulmonar și ale durerii provocare de acesta, transpuse în cromatica și texturile imaginate de mine a fi corespondente cu ele.




Mulțumesc Mynah - the dance project pentru coreografie și performance, Bojita Ilici.Make-up Artist pentru machiajul modelelor și Amalia Gaiță pentru fotografii.Lucrare de disertație coordonată de minunata Lector univ. dr.Valentina Ștefănescu



Am muncit aproape șapte luni de zile întregi, de la primele materiale cumpărate. Am creat texturi noi, am brodat, am explorat și mi-am stors puterile creative, iar ce a ieșit mi-a regenerat simțurile și percepția în legătură cu ce s-a întâmplat acum patru ani.




























Aceasta este colecția mea de absolvire, BreathTAKEing. Ea a fost prezentată deja la Gala de Modă UVT și la expoziția Fashion Generation, evenimente despre care voi vorbi curând și pe blog, printre alte subiecte notate parțial. Știu că am neglijat blogul în ultima vreme, dar promit să mă revanșez.

Momentan sunt mult prea aproape de tot ce s-a întâmplat recent, am nevoie de o vacanța pentru a procesa totul cum trebuie. Dar promit să mă întorc cu energie și zvâc și să mă apuc de treabă. Urmează muncă multă de depus la deschiderea atelierului, crearea primei linii pentru magazinul online și showroom, unde mai pun că voi și învăța totul din mers? Deci am nevoie de energie. Și de voi aproape.

Vă urez zile însorite petrecute în locuri frumoase!

Pe curând!

No comments:

Post a Comment