Search This Blog

Sunday, October 26, 2014

Târgul Fashion Fridays, ediția de toamnă...

       

              A fost ca toamna, să nu uităm pentru ce sezon am creat toate ținutele. A plouat de a rupt și au fost niște temperaturi de să nu ieși din casă. Și, deși ne așteptam să nu iasă lumea deloc, fashionistele nu pot sta departe când e vorba de mulți designeri la un loc, reduceri și colecții noi.

Iar asta nu a putut decât să ne bucure! Când am tras linia la final, am ajuns la concluzia că au fost trei zile pe care le-am umplut cu oameni frumoși, creativitate și ne-am ales cu clienți și conexiuni noi. Pentru mine personal e greu să spun că asta e muncă, deși s-a stat la târg de la 10-21 zilnic, dar închipuiți-vă o sală mare (ca de nuntă), plină cu designeri locali vestimentari sau de accesorii ori marochinărie. Fiecare  a adus noutăți și produse unicat, iar unii chiar lucrau la stand. Rezultatul a fost o creativitate în aer de o tăiai cu cuțitul. Câțiva îmi sunt colegi de master, majoritatea au terminat facultatea în Timișoara, dar mai sunt și oameni pur și simplu talentați, care au reușit să facă ceva fără niciun studiu în domeniu. Unii oameni ar spune că e un mediu competițional un astfel de târg. În alte domenii poate, dar la noi nu ai cum să pleci altfel decât inspirat și cu noi conexiuni sau chiar colaborări dintr-un asemenea loc.

Eu personal am fost vecină de stand cu colegii mei de master, Oana Cucu- Onibon și Dany Ignat, ceea ce mi-a garantat buna dispoziție pe cele trei zile, iar persoane cu experiență deja în domeniu, cum e T'esha Fashion, și de la care am avut doar de învățaț, erau de asemenea aproape. Oameni faini, pe care chiar merită să-i urmăriți și eu cred că au ceva de spus în domeniul nostru minunat ar mai fi Sofia Afrenie, Diana Bobar și designerii de accesorii Andrei Abrudean-Abru Shop și ArtizAna Beads.

Gata vorbăria, vă las în compania câtorva poze din cele trei zile și de la mini ședința foto cu una din ținutele colecției de toamnă Urban Queen, restul puteți vedea pe pagina Fashion Fridays, care va anunța curând și urmatoarea ediție a târgului, cea de crăciun!

















Foto: Andrei Cacuci și Dumitrescu David
Model: Ana Rebeli
Organizare eveniment: Fashion Fridays-Iulia Cazacu

Till next time, shine on ladies!

No comments:

Post a Comment