Search This Blog

Wednesday, October 22, 2014

Fashion Fridays Fair, ediția de toamnă


Începând de azi, timp de trei zile, la Hotel Continental Timișoara, are loc Târgul Fashion Fridays în ediția lui de toamnă. Târgul e unul de designer, plin de colecții de sezon, de accesorii  în trend și, cel mai imprtant probabil, de lucruri unicat, făcute manual de designeri (lucruri care nu ar trebui să aibă un preț, dar veți vedea că au unul foarte accesibil chiar.).



Eu ediția aceasta vă aștept cu o colecție noua de toamnă iarna, proaspăt ieșită din cuptor, că nici fotografii nu are gata încă! :) Ea se numește Urban Queen și e inrpirată de nebunia de lumini din New York. Veți vedea ca are un aer foarte urban cu multi stropi de glam și un pic de gotic, o combinație reușită, cred eu. (mai multe detalii despre colecție vă povestesc când am și pozele doveditoare existenței ei:)) ).

Pe lângă noua colecție mai vin cu ținute din colaborarea mea cu Tourmaline Boutique, ținute unicat, pictate manual, dar și cu mici surprize unicat.

Ne vedem deci de azi până vineri, de la 10-21. Eu voi fi acolo!

Până atunci, vă arăt câteva fotografii din edițiile trecute.


No comments:

Post a Comment