Search This Blog

Friday, March 14, 2014

Welcome to Wonderland!!!!

Astăzi mergeţi cu mine într-o lume magică! Cu zâne, călători, poveşti cu sirene şi vată pe băţ! (Îmi place mie vata pe băţ)

E un proiect tare drag mie, la început de drum. Un proiect demarat cu fetele de la Tourmaline Boutique, care au fost şi modelele din aceste poveşti. Eu am venit cu ţinutele, ele cu pensulele şi împreună am scris aceste poveşti! Iar Adela Opriş e minunatul fotograf care le-a dat viaţă şi farmec!

Vă las să vă minunaţi !














Ţinute: Laura Chiriţă pictate manual de Tourmaline Boutique

Toate ţinutele sunt disponibile pentru cumpărare, iar acum că ne vedeţi minunatul potenţial, suntem oficial disponibile pentru a realiza ţinute personalizate, cu a voastră poveste! Pentru detalii îmi puteti trimite mesaj privat pe a mea pagină de facebook, sau a fetelor de la Tourmaline.

De asemenea rochiile se află la atelierul Tourmaline din Timişoara, str Proclamaţia de la Timşoara nr 1, pentru a putea fi probate şi achiziţionate.

Şi pentru că tot e vineri, un weekend de poveste să aveţi!!!!




No comments:

Post a Comment