Search This Blog

Thursday, March 6, 2014

SS 2014 Trends

Deşi în momentul de faţă sunt în derulare prezentările de modă pentru sezonul de toamnă-iarnă 2014-2015, noi abia ne punem să tragem cu ochiul la garderoba noastră de primăvară şi să vedem ce scoatem şi cu ce elemente să o copletăm.

Şi pentru că în toamna trecută, imediat după încheierea prezentărilor pentru primăvara asta, am avut de făcut un studiu pentru şcoală şi de extras trei tendinţe semnificative, iar rezultatul este unul semnificativ şi valoros, vreau să îl împart şi cu voi.

Tendinţele sunt frumos ilustrate cu exemple din natură, artă, arhitectură, fotografie, texturi, palete cromatice şi evident exemple din colecţiile sezonlui, iar eu sper să vă ajute să vă regăsiţi stilul în ele şi să ştiţi care sunt acele piese demne de adăugat garderobei existente.



Prima tendinţă am numit-o Luxury Sports. 

Ea se caracterizează prin suprafeţe lucioase, materiale preţioase sau împodobite cu pietre preţioase, toate încadrate în croiuri simple, inspirate din echipamentele sportive.





A doua tendinţă am denumit-o Black Bondage Goth.

Deşi colecţiile erau unele de primăvară, am avut parte de muuuuult negru, de influenţe gotice, piele, catarame şi texturi minunate pe baze închise la culoare.






Cea de-a treia tendinţă e şi preferata mea şi am numit-o Transparent Fantasy.

Are un aer de poveste, diafan, cu dantele şi voaluri transparente. La toate astea se  mai agaugă un joc interesant de transparent-opac, ce te lasă să-ţi imaginezi ce e mai frumos, fără a fi totuşi vulgar.




Sper că v-am inspirat! Iar deşi colecţiile de toamnă sunt încă în derulare, eu am început cercetarea deja şi voi reveni curând cu piese favorite!

Până atunci stay happy! #FlowersfromTHATSummer

No comments:

Post a Comment