Search This Blog

Friday, February 7, 2014

When does Spring come?!


Primăvara vine... odată cu ziua mea de naştere! Pentru că aşa vreau eu!

Bine, nu chiar atunci, dar imediat după:)


În weekendul 1-2 martie, cei din Timişoara sau cu  drum pe aici, mă veţi găsi, atât pe mine, cât şi mulţi alţi designeri talentaţi, la târgul de primăvară cu vânzare marca Fashion Fridays de la Bastion.  Şi având în vedere că ziua mea de naştere e în 28 feb, aştept şi cadourile tot acolo! :D

Veţi găsi colecţii de primăvară-vară, ţinute unicat şi accesorii, toate să vă pregătească şi entuziasmeze pentru sezonul următor! Poate discutăm cu Soarele să ne onoreze şi el cu prezenţa!

Până atunci, vă las în compania câtorva poze de la primul târg, cel de la Crăciun.











PS. Tocmai am încheiat sesiunea cu bine, mulţumesc că vă faceţi griji! :) (asta îmi şi scuză lipsa de pe blog..sper)


No comments:

Post a Comment