Search This Blog

Sunday, February 23, 2014

Flowers from THAT Summer collection

Vine, vine priiiiimăvaraaaaaaaaaaaa! Cel puțin, sper!


Deci.. eu am sărit peste colecția de toamnă-iarnă și am făcut una de resort..sau cum îmi place mie să îi spun, una de vacanță. Că așa am vrut eu..momentan fac lucrurile după cum simt până îmi găsesc un stil și un ritm propriu de creație. O colecție veselă și colorată, numai bună de luat în concediu în locuri de neuitat împreună cu EL.



Colecția se numește Flowers from THAT Summer și are 14 piese, din care 10 sunt separate, deci numărul de posibile ținute și combinații e foarte mare, iar eu am pus mult gând și suflet în aceste piese, astfel încât să se amestece bine într-o garderobă deja existentă.

Povestea colecției în engleză..

***I know you remember THAT summer. I know for sure you remember how the flowers looked, the buildings, the sunrises and sunsets from THAT place. And in every glimpse of memory I’m sure you remember exactly what you were wearing and how you were feeling. All mirrowed in the image of THE ONE you were with.
We can have more summers like THAT in our lives. With different people by our side, or with the same ONE.

If you never experienced THAT summer by now, at least now you’ll have the perfect outfits for it. Dresses for that perfect summer memory with him. Outfits for that romantic weekend in Paris, long walks on the beach and warm summer nights.

We all deserve THAT summer!***


Astăzi am făcut ședința foto pentru colecție, deci în curând promit să vă arăt toate ținutele, iar ele se vor putea cumpăra deja în mai multe mărimi de la târgul de primăvară Fashion Fridays din 1-2 martie de la Bastion, sau prin comandă la e-mail laurachirita@ymail.com.

Acum vă las în compania câtorva poze din procesul colecției și de la ședința foto.

Moodboards:







 Pentru prima dată am comandat role întregi de material și am avut un sentiment tare plăcut..Ca de început de eră nouă. :)

Cel mai minunat nepot și posibil un viitor designer de succes!

 


 Colecția aproape gata...




Ne vedem weekendul viitor la târg cu întreaga colecție !!!
PS. În 28 e și ziua mea..să știți așa doar. :)

No comments:

Post a Comment