Search This Blog

Monday, October 19, 2015

Viața de după terminarea școlii.

 Am spus câtorva prieteni de ai mei și acum vă spun și vouă de scurta depresie prin care am trecut recent. Și anume m-am trezit că e toamnă și după 20 de ani de școală, eu nu mai încep un nou an școlar. Toamna pentru mine tot timpul a însemnat noi începuturi. Așa că după încheierea studiilor în design vestimentar m-am pus pe treabă, ca un om mare.

Așa că m-am făcut și antreprenoare pe lângă designer.




La Fabrica de antreprenori , Andrea Filip  ne spunea că în afaceri e bine să ai un partener, că e de business sau de viața sau doar un prieten drag care te ascultă și te sfătuiește, e bine să ai pe cineva care să te mai impulsioneze când simți că pică cerul pe tine sau când efectiv ai nevoie de un sfat. Și chiar ne-a pus să ne scriem pe listă câteva nume cu cei pe care i-am considera buni de parteneri. Eu aveam unul și bun în minte. Partenerul meu mi-e prieten vechi și tare drag și deși știu că toată lumea sfătuiește să nu faci afaceri cu familie sau prieteni, eu sunt absolut convinsă că am făcut alegerea potrivită. Iar faptul că nu sunt singură la început de drum îmi dă un sentiment de liniște și confort, care mă lasă să creez cu drag. Chiar dacă despre afaceri nu știm mai nimic amândoi, dar le învățăm pe drum.

Așa că după aproape o lună de la terminarea școlii am și găsit spațiul perfect pentru atelier și showroom, am făcut firma, și după încă o lună ajungem cu spațiul la un stadiu cât de cât prezentabil. Deși deja lucrăm aici și am primit multe vizite de la oameni dragi, o deschidere mai oficială îi vom face la început de noiembrie, când finalizăm linia nouă și adăugăm ultimele detalii spațiului. Deci se lasă cu petrecere!

Echipa LAURA CHIRITA DESING SRL e formată momentan din trei persoane cu multă determinare:

Eu

Asociatul, care momentan e mai preocupat de cifre și previziuni, decât de celebritate.


Asistenta mea, Corina:

Deși cu munca suntem abia la început, ne vedem cu o parte din linia nouă deja în weekendul acesta la Porto Arte Timișoara, la Târgul Vintage Bazaar.

Urmează site-ul, petrecerea de deschidere oficială, poze multe să vedeți ce frumos e aici mai ales cei care nu sunteți din Timișoara și nu puteți veni la un ceai. :)

Deci viața de om mare nu e chiar așa de rea, deși câteodată pare greu. Dacă ne găsim ce ne place în viață, se întâmplă minuni. Jobul meu mă aduce la 7-8 am cu zâmbetul pe buze prin trafic până la atelier și mă ține aici până seara. 

Shine on, ladies!

No comments:

Post a Comment