Search This Blog

Friday, June 27, 2014

It's getting better...

Începe să-mi fie mai bine pe tărâmuri americane...

Deși încă nu mă simt acasă, încep să mă obișnuiesc cu ideea că e o experiență benefică pentru mine din care voi avea multe de învățat și mulți oameni faini de cunoscut!
Până acum (de la ultima postare), a trecut o săptămână și puțin de lucru, două zile libere, împrejurimi vizitate (doar..pentru moment) și multe localuri din Ocean City.
Am reușit cu banii dintr-o săptămână lucrată să-mi plătesc chiria pe jumatate de vară, dar mai am mulți bani de dat până să apuc să mă gandesc la capricii de-ale mele sau călătorii (studenții care mai pleacă cu work&travel știu despre ce vorbesc).

Acum vă arăt repede ce am apucat eu să văd pe aici.
În prima zi libera am fost dusă în împrejurimi pe o plajă frumoasă unde își fac veacul cai sălbatici, iar cu unul dintre ei am reusit chiar să mă împrietenesc!




În rest încerc să îmi ocup timpul cât mai mult cu activități care nu necesită bani și oricum îmi plac mai mult decât cele care necesită. După lucru sau înainte de lucru (depinde de tura în care sunt), mă duc la plajă 1-2 ore și citesc. Citesc mult,. dar cu reading challenge-ul meu pe 2014 sunt un pic în urmă :(. Vă povestesc mai multe altă dată despre asta.

Câteva poze din plimbările mele singuratice pe plajele din OC.





Și din localurile destul de colorate de pe aici. Până acum am fost într-un club, care arăta ca un bal al bobocilor de la noi din 2005 și în cateva locuri drăguțe de mâncat și băut pe timp de zi.






Sunt unele chestii ce nu-mi plac și sper să nici nu mă obișnuiesc cu ele. Unul ar fi securitatea exagerată de la toate localurile, de zi sau de noapte. E exact ca trecerea de securitate de la aeroporturi, cu detector de metale si toate cele. Ceea ce mi se pare exagerat. Nu îmi închipui ce se întamplă în localurile lor de au nevoie de așa ceva, dar să nu mai aud un american că spune ceva de pericolele din cluburile din Europa, că mă supăr.

Și faptul că toată lumea se miră că eu am 25 de ani :))) Și la noi în țară sunt o persoană minionă, dar aici cu hormonii din mâncăruri, puștanii pre-adolescenți sunt îmenși și grotesc dezvoltați, deci eu par un liliputan pe lângă toata lumea. Dar e amuzant.

Cam atât momentan, revin cu impresii curand.

Bare with me!






No comments:

Post a Comment