Search This Blog

Saturday, April 19, 2014

I got the visa for my american dream!

Se pare că cei care mi-au ţinut pumnii au făcut treabă bună! Am luat viza şi American Dream here I come!

                                                                                           Sursa foto 


Pentru mulţi studenţi verile de work and travel sunt deja obişnuinţă, dar pentru mine e prima experienţă de genul. Şi deşi iubesc călătoriile şi lucrez din primul an de facultate, faptul că aproape tot ce ţine de întreţinerea mea + cheltuieli de şcolarizare pică pe mine, m-au ţinut departe de aventuri măreţe. (ştiu că e scuză şi că se poate călători şi cu foarte puţin) Dar am de gând să lucrez mai mult la partea asta în viitor.

Am mai zburat o singură dată, un zbor de o oră Timişoara-Veneţia, deci sigur nu se compară cu marea aventură care mă aşteaptă!

Aştept poveşti personale şi vorbe de încurajare în comentarii!

Mai am aproximativ o lună până la plecare şi multe comenzi de facut şi terminat, loc de comenzi noi nu prea mai am, decât excepţii foarte sbiective (da, voi accepta acele propuneri care chiar îmi plac! ), şi multe proiecte de şcoală cu mult de muncă la ele! Că dacă notele din primul semestru au fost foarte bune, nu-mi pot strica reputaţia pentru visul american, nu?

                                                                                                                             

No comments:

Post a Comment