Search This Blog

Wednesday, November 28, 2012

Back to the opera


   Recent am făcut o serie scurtă de rochii+ o jachetă, pe care am denumit-o Back to the opera, și veți vedea imediat de ce.:)

   În culori tomnatice precum olive, coniac, cărămiziu, bej, roșu, în dantelă, franjuri, voal fluid, doc și asezonate cu mărgele, volane sau brodeii toate cusute manual, emană o eleganță ce nu te poate duce cu gândul decăt la operă...

   Pentru a vi le prezenta într-o formă drăguță, am vrut să fac o ședință foto, iar de la gând la a strânge o echipă frumoasă a fost doar un pas!

   O vroiam pe Ana Rebeli, un model tânăr din Timișoara, care își construiește încet  un portofoliu frumos și o carieră pe măsură.

   Vorbisem deja cu băieții de la Rising Photography pentru o colaborare și cel de-al doilea model a venit ca urmare a unui concurs pe pagina lor de facebook, câștigătoarea fiind Cristina Conciatu.

   Iar pentru make up nu puteam să colaborez cu altcineva decât cu Deni Iovan, care e absolut minunată!

   Echipa fiind completă, ne-am suit în mașină și am plecat la locație, un pod, chiar al casei unchiului meu de lângă Timișoara. A fost o zi tare faină, în care deși eram foarte obosiți toți, am râs mult, am mancat gogoși, am muncit, iar la final am mai băut și-o bere (2). :)


  REZULTATUL:

Ținuta 1-jacheta:




Ținuta 1: rochia:




Ținuta 2: 








Ținuta 3:










Ținuta 4: 







Ce-mi mai place să lucrez cu oameni faini și să fac lucruri frumoase!



No comments:

Post a Comment