Search This Blog

Saturday, June 23, 2012

Features+ work+ planning a great vacation!

Cam așa e viața mea în ultima perioadă.

În ultima postare am promis să vă țin la curent mai des cu munca mea, dar se pare că a cam trecut o lună. Nu prea mă țin de cuvânt, nu?

Cu ce să înceeeeeeeeeeeep?

AAAA, știu!

 La puțin timp dupa lansarea colecției Rubik's Dresses, s-a scris un articol despre mine și creațiile mele pe blogul oficial Breslo, articol de care am uitat să vă povestesc pe blog...l-am menționat doar pe pagina mea de facebook.


Articolul îl puteți citi aici.


Acum să trecem la activitatea mai recentă....

Am făcut cinci rochii pentru cinci domnișoare de onoare superbe+ cinci papioane pentru ai lor cinci cavaleri!

 
 

 


 

 

 Am mai făcut o fustă maxi din voal piersică+bmbac coral pentru frumoasa Larisa (Baftă la BAC!!!!)





 Și înca o rochiță ușoarăăăăăăăăăă, de varăăăăăăăă, cadou pentru prietena mea, Alexandra!



În familia mea a avut loc un eveniment foarte frumos! Și anume botezul noului membru, Larisa Chiriță, la care eu am fost nașă, și am purtat o rochie cu influențe grecești mov, Larisa a purtat o rochiță și o bentiță color block inspirate după o rochie din colecția mea, mămica ei a purtat tot o rochie cu influențe grecești gri cu albastru, iar sora mea a purtat o rochie gri cu fermoar verde, adapare după prima rochie din colecție!

AAAA, și băieții (nepoții mei) au purtat paioane mov!

Mai jos poze de la eveniment!

















 Irina este din București și i-a plăcut mult fusta de broderie din colecția mea, că a dorit să-i fac o rochie din acea broderie, cu peplum și elemente swarovsky.

În pozele de mai jos o vedeți pe frumoasa Irina și rochia, însă din nou am făcut/nu am făcut ceva de îmi rămân pozele orizontale:(. Dar pe pagina mea de facebook se pot vedea pozele normale.









Tot în postarea anterioară vă spuneam că ma voi duce la o nuntă de unde voi veni cu poze cu rochia Ancăi și am venit! Și cu poze cu rochia mea! Care e din mătase galbenă și în care m-am simțit tare bine!











Acum două săptămâni am fost chemată la Oravița la filmările emisiunii Star Show, care e difuzată pe 7 canale de televiziune locale, TVT 89 în cazul Timișorii. Se poate urmării și online aici, va mai fi o ediție în seara asta de la ora 21.

Alături de mine a filmat  trupa Phaser și trupa VMC și trupa de dans Reflex a Casei Studenților din Timișoara.

Vă las până atunci cu un filmuleț postat de mine pe youtube cu una din prezentări. Îl puteți vedea aici.








Cam atât pentru astăzi...cam lungă și postarea asta...sper totuși să nu fi uitat ceva...

AAAA, vă spuneam că plănuiesc o super vacanță cu prietenele mele...va fi un ROtrip... care va demonstra celor nerăbdăori să fugă din țară că se poate face un super concediu și în România! O voi demonstra cu fotografii!


Până atunci, un weekend minunat să aveți...cu soare, bronz, limonadă și oameni dragi!



No comments:

Post a Comment