Search This Blog

Thursday, December 1, 2011

Când ţi se măreşte familia…


Nu poţi decât să te bucuri! Nu? Familia mea se tot mareşte ȋn ultima vreme…

Nepoţii ȋmi cresc mari….(Laurenţiu are deja un an şi 4 luni!)

Colegii de servici ȋmi devin familie… şi la propriu… voi mai avea o nepoţicăăăăăă:)!

Cum e prima fetiţă dupa un şir de nepoţei, abia aştept să vină pe lume, şi să-i fac rochiţe! Yeeeeeeey, rochiţe ȋn miniatură!

Până la primăvară când voi devein mătuşă pentru a patra oară, fotografiez anotimpurile cum trec, mă documentez cât pot de mult ȋn legătură cu sarcina cumnatei mele. Nu mă ȋnţelegeţi greşit, nu mă paşte niciun gând de maternitate, dar cu cât citesc mai mult, descopăr cat de fascinante sunt subiecte ca ȋngrijirea prenatală, teste de sarcină, sau primii paşi şi primele cuvinte ale unui bebeluş.

Daca sunteţi interesaţi, descoperiţi si voi mai multe pe http://www.qbebe.ro/









No comments:

Post a Comment