Search This Blog

Tuesday, April 12, 2011

Postare noua:)

Alt titlu nu am gasit, dar avand in vedere ca e a doua postare de azi, precedenta fiind despre minunata Venetie, se accepta lipsa de inspiratie in cel de-l doi-lea titlu.


Desi nu am facut mare lucru in ultima vreme, in afara de stresat cu licenta, si job, si frustrari personale:)), trebuie sa postez ce am mai facut totusi:)

Si anume... un clutch de piele turquoise cu detaliu din fermoar metalic, cadou pentru prietena mea Iovi de ziua ei. :)
Colier bib decorat cu flori de piele naturala si matase, pentru...mine:) De mult imi doream unul, si pazea! ca in postarile urmatoare veti mai vedea multe, si nu doar pentru mine, deoarece a fost foarte indragit pe unde m-a vazut lume cu el.(adica la birou si la scoala, ca altundeva nu ajung:( )



Si...dupa ce vi-am aratat poze din Venetia, va arat si o bucatica de primavara din Timisoara, sa vedeti ce frumos e si aici!:)



Numai zile insorite va(imi) doresc! (ca frig am avut destul!)

No comments:

Post a Comment